پاسخ آیت الله وفسی به شبهه ی ولایت مطلقه فقیه استاد حق شناس
حضرت استاد آیت الله وفسی

http://rozup.ir/up/2arbab/Pictures/2Arbab/Mokhtalef/43265785179800622763.jpg

 

 پاسخ آیت الله وفسی به شبهه ی ولایت مطلق فقیه استاد حق شناس

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمد لله رب العالمین وصلاه والسلام علی سیدنا ونبینا محمد وآله الطیبین الطاهرین

با عرض سلام و تسلیت ایام فاطمیه و با تشکر از حضرتعالی برای توجه به مباحث ولایت فقیه  ، به عرض می رسانم ، درشروع هرکار و نامه ، وظیفه ما بر اساس قرآن و روایات ، تصریح به عبارت (( بسم الله الرحمن الرحیم )) است (( اِنَّهُ‏ مِنْ سُلَيْمانَ وَ إِنَّهُ‏ بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحيمِ (30) سورهنمل))

 

بخش اول  روح قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

1-  تاریخچه شیعیان از زمان غیبت کبری نشان میدهد امت حزب الله به امید تحقق حکومت مطلقه عدل جهانی حضرت حجت – عجل الله تعالی فرجه- دوران های متعددی را پشت سر گذاشته اند تا به این مرحله کنونی رسیده اند.

....

ادامه را از لینک زیر دانلود کنید

http://icons.iconarchive.com/icons/graphicloads/filetype/256/pdf-icon.png

 



نظرات شما عزیزان:

محمد نوری
ساعت3:29---17 مهر 1396
با عرض سلام ،بنده جوانی هستم که به تازگی میخواهم تقلید کنم اما متاسفانه نسبت به مراجع تقلید شناختی ندارم. جناب آیت اله وفسی بزرگوار به نظر حضرتعالی کدام یک از مراجع تقلید اعلم میباشند ؟لطفا راهنمایی بفرمایید
پاسخ: با سلام نظر استاد بر اين است كه از تمام مراجع معرفي شده توسط جامعه مىرسين شما ميتوانيد تقليلد کنید ولی پیشنهاد شخصی مقام معظم رهبری دام ظله میباشد.


علیزاده
ساعت15:30---29 آبان 1395

سلام

چطور میشه از کتابای استاد خرید؟

بنده از طریق یکی از آشنایان با کتاب حقیقت استاد آشنا شدم و تو کتابخونه های شهر ما وجود نداره انگار این کتاب
پاسخ: سلام شماره تماس خودتان را به این ایمیل  moridvafsi@gmail.com‏  ارسال کنید.



علیزاده
ساعت15:29---29 آبان 1395
سلام
چطور میشه از کتابای استاد خرید؟
بنده از طریق یکی از آشنایان با کتاب حقیقت استاد آشنا شدم و تو کتابخونه های شهر ما وجود نداره انگار این کتاب
پاسخ: سلام برای تهیه کتب استاد به جلسات اخلاق ایشون که در صفحه اصلی آدرس آن موجود است مراجعه کنید .


سینا لطفعلی
ساعت21:00---14 مهر 1395
سلام استاد میخواستم بدونم درمورد سرنوشت دیوانگان پس از مرگ از امام خمینی خواندم که دیوانگان به سعادت برزخیه حیوانی میرسند نه سعادت عقلانی سوال اولم این بود که این ها بازخواست نمیشوند ؟ و اگر بازخواست نمیشوند پس اگر کسی ان هارا در این دنیا مورد ازار یا اذیت قرار دهد در روز قیامت نمیتواند خواستار حق خود باشد ؟




و سوال بعدیم درمورد کودکانی بود که قبل از بلوغ و سن تکلیف میمیرند ایا در روز قیامت در امتحانی تست میشوند و بعد باز خواست میشوند یا مانند دیوانگاان به سعادت برزخیه حیوانی میرسند
پاسخ:در برخی روایات آمده است که افراد دیوانه و افراد نوزاد یا جنین‌های بالای سه ماه تمام که روح در آن‌ها دمیده شده است در ((اعراف)) زندگی می‌کنند و به پدر و مادر مومنشان ملحق می‌گردند اما مقام و منزلت افراد عاقل و مومن در بهشت را ندارند در برخی روایات هم آمده است که در اعراف آزمایش می‌شوند و نسبت به موفقیت در آن آزمایش‌ها به بهشت منتقل گشته به مومنان ملحق می‌شوند و کودکان زیر حد بلوغ و عاقل هم برای گناهانشان عقوبت نمی‌شوند و پس از آزمایش به اندازه‌ی درجه‌ی موفقیت به بهشت می‌روند و تمامی این‌ها شأن و مقام افراد عاقل، کامل و مومن را ندارند.


مهدی جمشیدی
ساعت22:49---16 شهريور 1395
سلام...نظر جناب عالی درباره ی پیگیری دروس استاد صمدی آملی چیست؟لطفا در رد و یا تایید دلیل هم فرموده شود.
پاسخ:جناب استاد صمدی آملی اکثر فرمایشاتشان صحیح و ارزشمند است اما باید مناسب مخاطبان باشد نه به صورت عمومی به قول مولانا که در مثنوی می‌فرمایند اگر به نوزاد نان دهیم از بین می‌رود و باید به او شیر داد: طفل را گر نان دهی برجای شیر طفل مسکین را از آن نان مرده گیر


مهدی یعقوبیان
ساعت21:13---18 خرداد 1395
با سلام و خسته نباشید و تشکر از اینکه در سایت استاد، قسمتی را هم به طرح سوال اختصاص دادید.

سوال بنده از استاد عزیز این است که: امروزه صحبت از انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن زیاد به گوش می رسد، اما در عمل هیچ خبری نیست، لطفا حضرت استاد بفرمایند که تعریف و وظیفه طلبه انقلابی در عصر حاضر چیست؟ چون عده ای به بهانه انقلابی بودن، درس حوزه و فعالیتهای حوزوی را کنار می گذارند و گمان می کنند که انقلابی بودن یعنی داد و بیداد کردن و اعتراض و انتقاد کردن است، خواهشا یک تعریف جامع و کامل از یک طلبه انقلابی و وظیفه آنرا بیان فرمایید. موفق و پیروز باشید. شاگرد کوچکتان(مهدی یعقوبیان)
پاسخ:طلبه‌ی انقلابی کسی است که به همراه ایمان و عمل صالح، برای اصلاح جامعه‌ی اسلامی تلاش جدی و سعی بلیغ دارد و برای تحقق این مهم اولاً باید در تحصیل علم و اسلام شناسی به صورت عمیق و دقیق تلاش کند و ثانیاً باید درمسائل سیاسی و امروز کشور بصیر و صاحب‌نظر باشد تا به خوبی وظایفی را که رهبری تبیین می‌کند جامه‌ی عمل بپوشاند ثالثاً انقلابی بودن اگر ضرورت دارد باید فریاد بزند و اگر ضرورت دارد اهل بحث و جدال احسن باشد ولی صرف شعارهای بدون پشتوانه‌های علمی و اخلاقی تظاهر به انقلابی بودن است نه انقلابی حقیقی.


مهدی
ساعت18:54---6 خرداد 1395
سلام حاج اقا. در جلسه ای از شما سوال کردم برای دیدن خواب صادقه چه کار کنم؟ نسخه ای فرمودید و بنده انجام دادم. در اوج ناباوری انجام دادم و عمل کرد. سالها بود خواب نمیدیدم و با نسخه جنابعالی موفق به دیدن خواب شدم. حالا میخوام ببینم چگونه تعبیر میشود؟ و بعد از دیدن خواب چگونه میتوانم بدانم معنی ان چیست و من چه کاری باید انجام دهم!

مهدی
ساعت18:48---6 خرداد 1395
سلام. حاج اقا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط انقلابی
آخرین مطالب