راه موفقیت در اخلاق، عشق به خدا است
حضرت استاد آیت الله وفسی
استاد حامد وفسی حوزه علمیه: 
راه موفقیت در اخلاق، عشق به خدا استخبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه آیت الله ایروانی با اشاره به اهمیت علم اخلاق، گفت: یکی از راه‌های موفقیت در اخلاق عشق به خداوند است.
 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حامد وفسی مدیر حوزه علمیه آیت الله ایروانی در درس اخلاق خود که شب گذشته در مسجد پنج تن آل عبا برگزار شد، گفت: علم اخلاق نیازمند است شخصی که سخن از آن می گوید خودش عامل به آن باشد اما چطور می شود اخلاق مدار باشیم ولی عاشق خداوند متعال نباشیم، اگر چنین نباشد قطعا در تمام راه خود اشتباه کرده ایم.

وی افزود: بحث های علمی صرفا فوائد معرفتی دارند و در زندگی روزمره تاثیر زیادی ندارد، ما باید در عین اینکه در قسمت علمی بحث بکنیم در عمل آن را نشان دهیم، برخی از مردم نظام منطقی صرف را عمل نمی کنند و ممکن است بدون داشتن اعتقاد به معاد و برخی از امور اخلاق مدار باشند دلیل این کار عوامل مختلفی است مانند تربیت خانوادگی.

حجت الاسلام وفسی خاطرنشان کرد: شخصی موفق است که در عین انجام اخلاقیات، با خدا و امام زمان(ع) ارتباط داشته باشد و تا زمانی که عشق به خودمان وجود داشته باشد کار ما دچار مشکل می شود، این خودخواهی باعث می شود که به جایی نرسیم و عشق به نفس سبب توقف ما می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : سه شنبه 6 آبان 1393برچسب:راه موفقیت در اخلاق، عشق به خدا است,
ارسال توسط انقلابی
آخرین مطالب